web mob
صفحه نخست » خرید نشا عمده از گلخانه

خرید نشا عمده از گلخانه

سینی نشا، از ابزارهای باغبانی  و پر استفاده در صنعت کشاورزی است، که امروزه خرید سینی نشا از کارخانه نیاز بسیاری از کشاورزان را حل نموده است.

جنس سینی نشا از جنس استیروفوم و پلی استیرن، پلی اتیلن و پلی پروپلین میباشد و برای  تولید نشا تهیه می شود. سینی نشا در کشت گلخانه ای استفاده می شود، چون که مراحل رشد نشا تاثیر زیادی در کیفیت نهایی محصول دارد.

 پس بنابراین اگر خرید نشا از کارخانه داشته باشیم محصول نهایی بسیار عالیست. سینی نشا در اندازه ها و شکل های مختلف تولید میشود، از چند سلول با بدنه های موازی و شیب ملایم میباشد، وجود سلول در هر سینی موجب میشود تا ریشه ها به صورت عمودی رشد کنند و درنتیجه نشا بهتر و گیاه بهتری به وجود می آید.

امروزه کارخانجات زیادی با استفاده از تولید نشا کسب دارمد میکنند و‌ جز مشاغل صنعتی بسیار پر استقبال کشاورزان و باغبانان شده است و کار کشاورزان را بسیار راحتتر کرده است. باتولید نشا، از سینی نشا استفاده میکنند تا هم خسارت کمتری متوجه کشاورزان شود و هم محصول بهتری داشته باشند.

گلخانه نشا

با ایجاد گلخانه‌های نشا این شرایط برای کشاورزان فراهم شده است تا بتوانند گیاهان و میوه‌های مختلف را در همه فصول پرورش داده و به تولید برسانند.

در این گلخانه‌ها از تجهیزات و لوازم مختلفی استفاده می‌کنند تا کشاورزان بتوانند گل‌ها و گیاهان را به‌ خوبی پرورش بدهند.

یکی از این گلخانه‌ها که طی این چند سال گذشته بیشترین تولیدات را داشته است، گلخانه نشا است‌. در گلخانه نشا بذر مورد نیاز کشاورزی به روش‌های جدید پرورش داده‌ می شود.

این گلخانه ها با تنظیم دما و با به‌ کارگیری تجهیزات مختلف برای پرورش بذرهای مورد نیاز کشاورزی میباشد، نشا پس‌از سپری کردن مراحل مورد نیاز با محیط و آب‌ هماهنگ شده و آمادگی رشد در زمین‌های کشاورزی را به دست می‌آورند. کشاورزان و باغداران با خریداری نشا می‌توانند میزان‌ تولیدات خود را به میزان زیادی افزایش دهند.

اهمیت گلخانه‌های نشا و استفاده از این محصول

کشاورزی انقدر دراین سالها رایج شده است، که هر کسی نمی‌تواند بدون‌ اگاهی در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشد. بنابراین باید برای راه اندازی گلخانه ها کلاسهای اموزشی را گذراند تا بتوانند بهترین بازدهی راداشته باشند. زمین های کشاورزی امروزه به دلیل بی ابی کیفیت خاک انها پایین می اید و از این رو به گلخانه نشا روی می اورند.

خرید نشا از کارخانه

انواع سینی نشا

سینی نشا در بازار باسایزهای مختلف و متنوع با کاربردهای مختلف تولید و عرضه میشوند، وباید به گونه ای انتخاب شوند که متناسب با نوع محصول و‌ بذر باشند چون هرمحصولی سینی نشا مختص به خود را دارد.

سینی نشا در ضخامتهای مختلف تولید میشود که هرچه ضخامت انها بیشتر باشد قابلیت چند بار استفاده شدن را دارد، و همینطور شکل حفره ها هم کاملا متفاوت است و به اشکالی همچون گرد،مربع و‌ شش ضلعی و … متفاوت است.

سینی هایی که برای کشت نشا در گلخانه استفاده می شود، سینی نشا حفره‌ای می باشد.

مزایای استفاده از نشا

نشا یک محصول باغبانی است که تاثیر بسزایی در تولید نهایی محصول برای کشاورزان دارد و جز مواد اولیه ی بسیار مهم میباشد، استفاده از نشا دارای مزایای خوبی است از جمله:

سبزیجاتی که بذر اولیه ی انها نشا است، نسبت به سبزیجاتی که با بذر بدست می ایند، دوره و‌ فصل رشد کوتاهی دارند.

به همین دلیل تولید کنندگان به منظور تولید محصول زودرس و پایبن امدن زمان تولید و تولید کردن چندین مرتبه محصول در طول یک فصل رشد، از نشا بهره میگیرند. تولید نشا در محیط های ایمن این خصوصیت را دارد که از تنش هایی که متوجه باغبانان و‌ کشاورزان‌ است و عوامل بیماری زا، آفات و امراض جلوگیری میکند.

امروزه هم در تجارت از بذرهای هیبرید F1 برای تولید سبزیجات استفاده می‌کنند.

استفاده از نشا برای کاهش هزینه های تولید بسیار تاثیر گذار است و چون با استفاده از سینی نشا از تمام بذر ها استفاده می‌شود و نیازی به حذف علف های هرز مزرعه در اوایل دوره نیست. با استفاده از نشا میزان کوددهی و آبیاری را میتوان کاهش داد.

از مزایای استفاده از نشا میتوان خلاصه وار به موارد زیر هم اشاره کرد:

کاهش زمان دوره پرورش گیاهان

تولید و عرضه محصول و زود رسی محصول به بازار

شکیل بودن‌ بیشتر در محصول که معمولا در کشت مستقیم به ندرت مشاهده می‌شود.

استفاده درست از فضای زمین

کاهش آفات و بیماری ها

نیاز به بذر

بالاتر بودن کیفیت محصول

فروشگاه بازار نشا

جهت خرید و مشاهده تمامی محصولات بازار نشا می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید

میرم به فروشگاه

بستر کشت نشا

نشا کاری همان پرورش گیاهان کوچک در ظرفهای کشت خاص و جاهای خاصی از مزرعه و زمین کشاورزی است که بعد سپری نمودن مرحله اول رشد به زمین اصلی منتقل میشوند، تولید نشا در بستر مناسب کشت نشا این مزیت را دارد که محصول بدست امده صد در صد مرغوب و با کیفیت است، برای بدست اوردن این نتیجه در نشا کاری، باید از بستر مناسب استفاده کرد.

در روش های سنتی و در گذشته، نشا در فضای باز قرار میگرفت و یا نهایتا درسینی های بدون حفره و تخت که اصطلاحا به آن شاسی می گفتند پرورش می یافتند، اما امروزه و درحالت جدید، نشا در گلخانه های صنعتی و یا در گلخانه هایی به شکل تونل های پلاستیکی تولید میشوند.

بذر پس از رسیدن به رشد کافی و تبدیل شدن به نشا، آماده انتقال دادن به زمین کشت اصلی میباشد. رشد نشا در محیط گلخانه با ایجاد شرایط مساعد محیطی انجام می گردد، نشای بدست امده، قبل از انتقال دادن به زمین زراعی، لازم است زمانی در محلی با شرایط مطابق و‌ نزدیک به محیط نهایی رشد کند.

بهترین بستر کشت نشا، پیت ماس و پرلیت میباشند . هر دو مکمل یکدیگرند و‌ لازم، برای کشت گلدانی میباشند. کود پیت ماس تجزیه شده از مواد آلی است که از تالاب‌های اسیدی استخراج شده است.

پرلیت یک ماده آتشفشانی است که در زمان گرم شدن بیشتر می شود. پرلیت برای مباحث باغبانی تهیه میشود و تخلل بسیار بالایی دارد  و ظاهر آن دارای دانه‌های سفید کم رنگ و کمی شبیه دانه‌های ذرت میباشد.

میزان پرلیت باید تاحدی  برابر و یا کمتر از پیت ماس باشد. برای همیشه مرطوب و خیس نگه داشتن بذرها نیاز به مقدار زیادی از پیت ماس میباشد، اما نیاز به خاک پرلیت فقط به اندازه ای که برای اطمینان از هوادهی و زهکشی مناسب میباشد. اگر هم خاک با سایر مواد تشکیل دهنده‌ای باشد که باعث تخلیه خوب بشود، می‌شود میزان پرلیت را تاحدودی کاهش داد.

هرچه کیفیت بستر بیشتر باشد، باعث افزایش رشد ریشه نشا می­شود و هرچه میزان‌ سطح ریشه عمیق تر باشد آب و عناصر غذایی بیشتری جذب ریشه شده و رشد بهتری خواهد داشت. انتخاب بستر کشت مناسب بر اساس نوع کشت و نوع محصول میباشد.

بستر نشا باید مخصوص نشا باشد و از نظر خصوصیات فیزیکی و شیمیایی نیازهای گیاه را تأمین کند. از  خصوصیات بستر نشابالا بودن ظرفیت نگهداری رطوبت، ایجاد تهویه مناسب و تأمین عناصر غذایی مورد نیاز گیاه را می توان نام برد. خاک بستر نشا باید مکانی مناسب برای قرارگیری  گیاه و بدون عناصر مضر و سمی انتخاب شود. و همینطور حاوی EC و PH باشد.

امروزه تولید نشا و  نشا کاری فراگیر تر از گذشته مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است، وظیفه خاک کشاورزی،دهیدراته نگهداشتن گیاه، تامین عناصر مورد نیاز گیاه، غذای، ایجاد تهویه مناسب میباشد. اغلب خاک های کشاورزی به خاطر نداشتن ماده آلی، باعث ایجاد ساختار نامناسب و ساختار شیمیایی ناپایدار میباشد و در گلخانه ­ها  به دلیل بسته بودن محیط  و‌ سربسته بودن باعث تخریب ساختار فیزیکی و شیمیایی میشود و  کیفیت لازم برای بازدهی بالای عملکرد را ندارند.

به همین دلیل برای افزایش عملکرد و کیفیت محصول باید یک بستر مناسب برای رشد ریشه فراهم کرد، بسترمناسبی که دارای قدرت نگهداری رطوبت مناسب و پایدار باشد و همچنین مشکل شوری و قلیایی نیز نداشته باشد.

خرید عمده نشا

در دنیای امروز و‌ با پیشرفت روز افزون درحیطه باغبانی و کشاورزی پیدایش عظیمی در حوزه ی کسب  و کارهای مختلف ایجاد شده است. به طوری که کشاورزان به راحتی می توانند در زمان کوتاهی بهترین مواد و محصولات را خرید و تولید کنند. یکی از این تغییر و تحولات در صنعت کشاورزی بوده است که توانسته به میزان زیادی شرایط را عوض کند.

به دلیل ایجاد امکانات مختلف و پیشرفته امروزی، کشاورزان می توانند در هر زمان که بخواهند محصول خود را بدون‌ در نظر گرفتن فصل، کاشت و برداشت بهره برداری کنند. در گلخانه محصولات مختلفی تولید و به فروش می رسند و بصورت عمده هم قابل فروش است.

یکی از این محصولات نشا است که کاربرد بسیار زیادی در زمینه کاشت و برداشت محصول دارد. میتوانید برای خرید میزان زیادی از نشا به خرید عمده نشا اقدام کنید، چون این بهترین شیوه است و‌ هزینه بسیار مناسبی دارد. نشا یک محصول کارامد است و بسیار مفید است  و خرید آن برای تولید بهتر محصول بهترین راهکار است.

برای اینکه بتوانید میزان بسیار زیادی از نشا را برای زمین های کشاورزی خود خرید کنید،  می توانید به راحتی آن را از سایت های معتبر سفارش دهید و یا برای خریداری نشا عمده به گلخانه و کارخانه های معتبر مراجعه کرد، چون خرید عمده در هر چیزی هزینه را کاهش میدهد و شرایط بهتری را فراهم میکند. چون بصورت کلی کار‌های گلخانه بسیار هزینه بر است و  کاهش خرج  و  مخارج کلی صرفه اقتصادی دارد.

همچنین نقشه ی از قبل تعیین شده ای برای بدست اوردن بهترین محصولات کشاورزی است.

خرید عمده نشا