web mob
صفحه نخست » سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

حریم خصوصی خریداران

بازار نشا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های بازار نشا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بازار نشا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و بازار نشا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین بازار نشا با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن بازار نشا و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جست‌وجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن بازار نشا و نتایج انتخاب‌شده، مدت و بازه های استفاده شما از بازار نشا ، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر

این اطلاعات تنها توسط بازار نشا استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.

در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:

– وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت  رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.

بازار نشا اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

بازار نشا برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه بازار نشا را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

 

توجه داشته باشید که 50004001258668 و 90002759 شماره هاییست که بازار نشا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه بازار نشا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان بازار نشا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام بازار نشا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@bazare-nesha.com  اطلاع دهید.

بازار نشا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، بازار نشا می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت بازار نشا، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به بازار نشا اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه بازار نشا را از خود سلب می‌کند. بازار نشا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای بازار نشا وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که بازار نشا همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی بازار نشا و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و بازار نشا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های بازار نشا ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
بازار نشا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

 شماره تماس:  08391010025- 09912069136
دفتر مرکزی: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی،  پارک علم و فناوری کرمانشاه، مرکز نوآوری فن آوران کاشت زاگرس

حریم خصوصی فروشندگان

ماده 1. تعهدات و حقوق

1-1فروشنده متعهد است مدارک درخواست شده در خصوص احراز هویت و مدارک موثق و معتبر ثبتی و نیز گواهینامه­های صنفی، حرفه ای، بهداشتی(در صورت لزوم)، استاندارد و سایر مدارک به شرح پنل را بارگذاری و در صورت لزوم آن­ها را به روزرسانی نماید.

1-2 فروشنده حقیقی/حقوقی می­تواند شخصی را به عنوان نماینده خود جهت ارتباط و هماهنگی بابازار نشامعرفي نمايد.

1-3فروشنده متعهد به رعایت تمامی اصول و مقررات قانون رقابت و شرایط خاص صنفی مرتبط با فعالیت خود می باشد.

1-4 فروشنده موظف است مشخصات محصولات و توضیحات لازم جهت معرفي کالا، نحوه پشتیبانی پس از فروش و سایر موارد لازم را در درگاه اینترنتی براساس شرایط اعلامی بازار نشا ارائه نماید. ضمنا فروشنده متعهد میشود که در درج محتوای کالا در پنل خود، کلیه ی مقررات و شئون اخلاقی، اسلامی و قانونی را رعایت نماید.

1-5 فروشنده متعهد می­شود که کالاهای مورد درخواست مشتری را بدون وقفه و در موعد مقرر در بسته بندی استاندار مورد تایید پست ارسال نماید، و به هیچ دلیلی اعم از نوسانات نرخ ارز، عدم موجودی، اشتباه در مشخصات و غیره از تحویل آن استنکاف نورزد. ضمنا در مواردیکه مرسوله قابل ارسال توسط پست نباشد، با هماهنگی با بازار نشا اقدام به ارسال محصول برای مشتری نماید.

1-6 از آنجا که طبق مقررات قانون تجارت الکترونیک، فروشنده متعهد به رعایت مهلت هفت روزه جهت انصراف مشتری و استرداد کالا می­باشد، فروشنده با پذیرش تعهدات ناشی از مقررات موصوف و سایر مقررات مربوط به این نوع تجارت، متعهد می­باشد کالاهای مرجوعی را بپذیرد.  لازم به ذکر است این قانون شامل گیاهان زنده و مواد فاسد شدنی در حوزه کشاوری نمی باشد.

1-7  فروشنده در صورت اعلام مشتری مبنی بر عیب، کاستی یا نقص کالا، متعهد به اجرای صحیح تعهدات و پاسخگویی به مشتری و جلب رضایت وی بر اساس نظر بازار نشا است و در صورت درخواست مشتری نسبت به جایگزین کردن یا رفع نقص آن، ظرف مدت 1 روز کاری اقدام نماید. 

1-8 فروشنده اعلام و اقرار می نماید مالک قانونی کالاهای معرفی‌شده بوده و مجاز به فروش آنها است و فروشنده متعهد می‌شود که هیچ‌گونه کالای تقلبی یا غیر اصل را به عنوان کالای اصل در سایت درج نکرده و تحویل مشتری ندهد و متعهد می‌شود هیچ‌گونه کالای قاچاق، ممنوعه یا غیر بهداشتی یا مضر برای سلامتی یا تاریخ گذشته یا بدون تاریخ و مجوز را  تحویل مشتری ندهد و تضمین می‌کند تمامی کالاها و ملحقات فروخته و ارسال‌شده به نحو صحیح و قانونی قیمت­گذاری و با رعایت حقوق مالکیت فکری عرضه شده و جزء کالاهای مجاز و قانونی و بهداشتی بوده و درصورت وارداتی بودن از مبادی قانونی ترخیص و وارد کشور گردیده است.

 1-9 فروشنده تضمین میکند که تنوع، تعداد، قیمت، کیفیت، مشخصات و عملکرد معمول کالاها به ترتیب اعلام شده در درگاه اینترنتی است و کالاها با اطلاعات انتشار یافته در مورد آن‌ها کاملاً تطبیق دارد، ضمنا متعهد میشود که کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان کالاهای دست دوم (ریپک یا غیرآکبند)، مرجوعی (ریفرش) و یا مجددا فروخته شده نمی باشد. 

1-10 فروشنده متعهد است نظر بازار نشا را در مورد کاستی‌ها و نقایص بسته­ها پذیرفته و اقدامات لازم را در خصوص رفع نقص ظرف مدت 24 ساعت به عمل آورد. 

1-11 فروشنده موظف است در خصوص کالاهای ملزم به داشتن گارانتی، کالا را با گارانتی مجاز )از زمان فروش کالا) در پنل عرضه نماید. 

1-12 فروشنده اعلام و اظهار می دارد كه در زمان انعقاد قرارداد همکاری، مشمول هیچ ممنوعيت قانونی نمی­باشد.

1-13 اگر در جریان تحویل، قبول، استفاده یا دسترسی به کالاها، خسارت مالی یا آسیب و جراحات شخصی ناشی از تقصیر یا عدم مراقبت در تولید، بسته‌بندی یا تحویل کالا رخ دهد از جمله مواردی چون استاندارد پایین، معیوب یا مضر بودن اجزای تشکیل‌دهنده ی کالا، آلودگی کالا یا هرگونه قصور و تقصیر از ناحیه فروشنده، فروشنده در مقابل بازار نشا، کارکنان و نمایندگان وی و خریدار و اشخاص ثالث مسئول جبران کلیه خسارات وارده خواهد بود.

1-14 فروشنده متعهد به حفظ محرمانگی نام کاربری و رمز عبور اپلیکیشن فروشندگان بوده و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کلیه اقدامات لازم از جمله تغییر رمز عبور در دوره­های متعارف و عدم افشای آن به اشخاص ثالث را مبذول خواهد داشت. 

1-15 در صورت تخلف از هر یک از تعهدات مندرج در این شرایط همکاری ، فروشنده باید خسارات وارده به بازار نشارا جبران نماید .

1-16 فروشنده متعهد به معرفی نماینده خود جهت آموزش و توجیه در خصوص نحوه استفاده از درگاه اینترنتی می باشد. 

ماده 2. تعهدات و حقوق بازارنشا 

2-1 بازار نشا به‌عنوان واسطه فضای مجازی کسب و کار و خدمات دهنده در خصوص امور جانبی و امین در نگهداری وجوه پرداختی حاصل از فروش، همکاری لازم را با فروشنده در راستای عرضه کالاهای موضوع قرارداد در درگاه اینترنتی  (معرفی، توصیف و عکس گذاری، ارسال آنها به مشتریان بالقوه و سایر خدمات به شرح مقرر در پنل فروشنده) با اخذ هزینه­های مربوط مبذول خواهد داشت.

2-2 بازار نشا اقدامات و هماهنگی لازم را جهت آموزش و توجیه فروشنده یا نمایندگان ایشان در خصوص نحوه استفاده از درگاه اینترنتی انجام خواهد داد و فروشنده متعهد به حضور در جلسات اجباری(مجازی یا حضوری) می باشد،

2-3 وجوه ناشی از فروش کالا، پس از کسر کمیسیون، هزینه ها و مطالبات قراردادی و تأیید واحد مالی بازار نشا ، طبق زمان بندی مشخص شده در اپلیکیشن فروشندگان به فروشنده  پرداخت می شود.

تبصره 1: کمیسیون، هزینه­ها و مطالبات قراردادی بازار نشا  همراه مالیات بر ارزش افزوده آنها محاسبه و ازفروشنده دریافت خواهد شد.

تبصره 2: فروشنده موظف به معرفی شماره حساب با کد شبا منطبق با نام خود، به بازار نشا می باشد. وجوه فوق الذکر صرفا به شماره حسابی که کد شبای آن به نام فروشنده است، واریز خواهد شد. 

2-4 بازار نشا  می تواند حقوق و تعهدات خود ناشی از این شرایط همکاری را به اشخاص ثالث منتقل کند.

2-5 بازار نشا هرگونه تغییر در «شرایط همکاری» را در پنل فروشندگان ابلاغ مینماید.

ماده 3. نحوه اجرای قرارداد همکاری

3-1- قراردادها متناسب با مدت مندرج در آن به صورت اتوماتیک تمدید می شود. در صورت عدم تمایل هریک از طرفین مبنی بر تمدید اتوماتیک قرارداد، مراتب باید از یک هفته قبل از انقضا به صورت کتبی به طرف دیگر اعلام گردد. 

 3-2- سفارشات خرید مشتری، با توجه به موجودی اختصاص داده شده توسط فروشنده  در اپلیکیشن فروشندگان، برای وی قابل‌رؤیت است و فروشنده موظف است سفارشات ثبت شده را با توجه به ضوابط و زمان تعیین شده در پنل خود، به‌صورت محموله آماده، بسته‌بندی کرده و به نشانی مشتری یا انبار بازار نشا ارسال نماید.

 نشانی انبار بازار نشا به فروشنده اعلام خواهد شد و در صورتیکه نشانی اعلام شده تغییر یابد بازار نشا به فروشنده اعلام خواهد کرد و فروشنده مکلف به تبعیت از تغییرات بعدی است.

3-3- نگهداری کالای مشتریان در انبار بازار نشا به صورت امانی بوده و غیر از تعدی یا تفریط، مسئولیتی متوجه بازار نشا نمی باشد.

3-4- این قرارداد همکاری حق انحصاری جهت فروش برای فروشندگان ایجاد نمی نماید و هیچ گونه اعتراضی نسبت به فروش کالا و نیز بهای کالاهای در حال فروش توسط فروشندگان دیگر، قابل استماع نمی باشد.

3-5- قیمت کالاها با توجه به رعایت استانداردهای قیمت‌گذاری (با توجه به قوانین و مقرارات اعلامی از طرف سازمانهای نظارتی و یا لیست قیمت مصوب مورد تایید اتحادیه ها و یا سازمان های مرتبط و همچنین قوانین قیمت گذاری بازار نشا در اپلیکیشن فروشندگان توسط و به مسئولیت فروشنده  تعیین می‌شود.

3-6- فروشنده متعهد است در صورت پایان تاریخ اعتبار گواهی مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده در پنل، گواهی معتبر خود را درپنل بارگذاری نمایند. 

 3-7- در صورت اشتباه فروشنده  و درج قیمت به بهای پایین­­تر از قیمت واقعی، وی متعهد است کالا را با همان قیمت درج شده تحویل مشتری نماید.

3-8- نام تجاری فروشنده  جهت درج در سایت، نام تجاری اعلامی از طرف فروشنده  در پنل او می­باشد و فروشنده در این راستا اظهار می نماید مالکیت مادی و معنوی نام تجاری مذکور متعلق به شخص حقیقی و حقوقی دیگری نیست.

ماده 4. خاتمه قرارداد همکاری

4-1-هر يک از طرفين مي‌تواند در صورت انحلال یا ورشکستگی طرف مقابل قرارداد همکاری را فسخ و مراتب را اعلام نماید.

4-2- بازار نشا  می تواند در موارد زیر بدون نیاز به مراجعه به مرجع حل و فصل اختلاف، قرارداد همکاری را فورا فسخ نماید.

4-2-1- غیر قانونی بودن فعالیت فروشنده، یا تکرار به ارسال کالاهای غیر استاندار توسط فروشنده.

4-2-2-درصورتی که مشخص شود فروشنده در صدد تطمیع، اغوا یا ارائه هرگونه پیشنهاد نامشروع به هریک از کارکنان بازار نشا  بر آمده است؛

4-2-3-واگذاری بدون اطلاع کتبی قرارداد به شخص ثالث از سوی فروشنده

تبصره 1: در صورت خاتمه قرارداد همکاری ، کالاهای باقی‌مانده در انبار بازار نشا ، بعد از تسویه‌حساب به فروشنده  مسترد خواهد شد. 

ماده 5. قوه قاهره (فورس ماژور)

چنانچه به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه از قبيل جنگ، شورش، سيل، زلزله، حريق و نظایر آن، ايفاي تعهدات از ناحيه يکي از طرفين غیرممکن گردد، قرارداد به حالت تعلیق درآمده و در صورت عدم توافق پس از سه ماه ، هر طرف حق فسخ قرارداد همکاری را خواهد داشت. ضمنا طرف مدعی قوه قاهره باید گواهی از مراجع ذیربط اخذ و به طرف مقابل ارائه نماید.

ماده 6. رازداری

هریک از طرفین باید اطلاعات مندرج در پنل، به ویژه اطلاعات مشتریان را محرمانه تلقی و کلیه اقدامات مقتضی برای تضمین حفظ محرمانگی آن به ‌وسیله کارکنان خود را نیز اتخاذ نمایند. این تعهد تا پنج سال از تاریخ خاتمه قرارداد همکاری معتبر است. 

 ماده 7. قانون حاکم و نحوۀ حل اختلاف

قرارداد همکاری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و با توجه به محل انعقاد قرارداد، کليه اختلافات و دعاوي ناشي از آن و يا راجع به آن به مراجع صالح قضایی جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران ارجاع خواهد شد.

Partnerships in Investment Fund Cartoon Flat. Cooperation Between  Participants Corporate Organization. Men Agree on Parnetcy on Background Electronic Devices. Vector Illustration.